Zarządzanie wspólnotami

Niebywale kompleksowa oferta

Nadzwyczajnie kompleksowa oferta, ogromne doświadczenie i naprawdę duże możliwości,
które zapewnia wykwalifikowana kadra oraz nowoczesna siedziba. To największe atuty spółki ARBET Investment Group jako zarządcy nieruchomości.

Portfolio naszych nieruchomości to zarówno obiekty nowe, jak i starsze, które obsługujemy niemal od początku naszej kilkunastoletniej działalności.
Zadowoleni klienci to przecież najlepszy dowód wiarygodności i profesjonalizmu każdej firmy.

Czym przekonujemy do siebie kolejne wspólnoty? Mamy nadzieję, że… wszystkim. Oto kwestie, którymi możemy się jednak pochwalić już na wstępie:

ikona #1

całodobowa obsługa pogotowia awaryjno-technicznego w każdej branży

ikona #2

własne archiwum, pozwalające bezpiecznie przechowywać dokumenty wspólnot

ikona #3

stały dostęp do danych i rozliczeń przez internet

ikona #4

pełna obsługa
księgowa

ikona #5

maksymalna pomoc w sprawach związanych z deweloperem oraz urzędami

ikona #6

posiadanie własnego działu prawnego

ikona #7

pomoc w przejęciu dokumentacji administracyjnej wspólnoty od dotychczasowego zarządcy

To oczywiście nie wszystko. By poznać szczegóły oferty oraz przykładowe warunki współpracy, wystarczy kliknąć

Więcej informacji

  1. Powierzenie zarządzania nieruchomością odbywa się na podstawie umowy określającej obowiązki zarządcy i wzajemne zobowiązania stron. Wysokość wynagrodzenia zarządcy ustalona jest w umowie.
  2. Zarządca prowadzi księgowość Wspólnoty zgodnie z ustawą o rachunkowości. Księgowość prowadzona jest w systemie komputerowym, zapewniającym aktualność i przejrzystość zapisów.
  3. Przeprowadzamy 5-letnie i roczne przeglądy techniczne wymagane ustawą Prawo budowlane, w tym przeglądy instalacji i wentylacji.
  4. W imieniu wspólnoty zawieramy umowy na utrzymanie porządku, czystości i zieleni z wyspecjalizowanymi firmami posiadającymi doświadczenie w tego typu usługach.
  5. W imieniu wspólnoty zawieramy umowy na dostawę do nieruchomości energii cieplnej, elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, gazu oraz na wywóz nieczystości.
  6. Ubezpieczamy nieruchomość od ognia i innych zdarzeń losowych, a Wspólnotę od odpowiedzialności cywilnej.
  7. W ramach obsługi konserwatorskiej wykonujemy drobne prace naprawcze i remontowe wynikające z normalnego użytkowania budynku.
  8. W trosce o należyty przepływ informacji pomiędzy zarządcą a mieszkańcami wspólnoty oraz bieżące informowanie i szybkie rozwiązywanie zaistniałych problemów prowadzimy internetową kartotekę użytkownika lokalu.

Szybki kontakt

Błędnie wypełniony formularz. Proszę poprawić zaznaczone pola.
Dziękujemy, formularz został wysłany.

Chcesz zacząć współpracę?

Skontaktuj się z nami:

Małgorzata Kowalska

Dyrektor Zarządzający

+48 89 521 80 60

 

m.kowalska@arbet.olsztyn.pl

 

Katarzyna Ślaska-Sadowska

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

+48 89 521 80 60

k. sadowska@arbet.olsztyn.pl



Do wynajęcia

Brak ofert wynajmu

O nas

ARBET Investment Group sp. z o.o. sp. k.

ul. Budowlana 3
10-424 Olsztyn

tel. 89 521 80 60
fax: 89 521 80 61
e-mail: zarzadca@arbet.olsztyn.pl

REGON: 280473649
NIP: 739-37-73-902

Nazwa ARBET nie bez powodu jest kojarzona z solidnością i rzetelnością. Jako ARBET Investment Group na wielkie zaufanie, nie tylko w Olsztynie, pracujemy bowiem już od kilkunastu lat. Każdy dzień przynosi nam jednak nowe doświadczenia. To dzięki nim temat nieruchomości na Warmii i Mazurach, a zwłaszcza w Olsztynie, nie ma przed nami już prawie żadnych tajemnic. Kompleksowe zarządzanie i administrowanie nieruchomościami to nasza specjalność. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy również tak nowatorską usługę jak zarządzanie wynajmem.

Szybki kontakt

+48 89 521 80 60

Błędnie wypełniony formularz. Proszę poprawić zaznaczone pola.
Dziękujemy, formularz został wysłany.